counting days

Followers B2B

Friday, January 4, 2013

DEWAN oh DEWAN

Siapa2 yang sedang mencari dewan, nie ada info yang mungkin boleh membantu. Saya survey sebelum ni, so masih ada dalam simpanan. Saya SHARE yer =)

DEWAN UMNO:
* RM1300
* Capacity: 300 peoples
* Deposit: RM300
* Contact: 05-2530471

DEWAN RISDA
* RM1500 (whole day)
* Capacity: 200-220 peoples
* Deposit: 50%
*Contact: En Sharifudin (0195736980), 05-5453694/05-5453697

DEWAN SILVERITAGE
* RM1400
* Capacity: 380 peoples
* RM300
* Contact: En Nizam (016-5658574)

P/S: dewan SUK dan mahkamah syariah dah tak dibuka lagi untuk wedding ceremony.

5 comments:

  1. dewan SUK yg mana satu eh wawa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dewan SUK yg besar..kat bangunan SUK, sebelah dalam. Kawan saya yg bagitaw, dewan tu hanya boleh digunakan untuk urusan rasmi kerajaan sahaja.

      Delete
  2. Sya kt Kampar.. sedih..dewan cume ade majlis daerah punye jek. sadiss x?? da La xbest! tp terpakse jugak. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke? mahal tak? kalau cecah rm1k, baek awk buat majlis kat ipoh je...kampar dgn ipoh, xde le jauh sgt. Banyak pilihan dwn.

      Delete
  3. Salam...kalo dewan ni kerusi meja dah siap semua kan...

    ReplyDelete