counting days

Followers B2B

Monday, April 29, 2013

Rumpai Laut Collagen Murah Di Malaysia



Macam dalam post saya sebelum ni, klik sini... http://saya-mahu-kahwin.blogspot.com/2013/03/rumpai-laut-dan-kolagen.html, saya ada tolong kawan promote rumpai laut dia.

Dia memang orang sabah, dan memang cari dan keringkan sendiri rumpai2 tu. Kiranya, dia supplier la.
Thats why dapat harga murah..tiada harga orang tengah.

500g = RM25 include postage
1kg = RM30 include postage

which is, DIA menggalakkan beli 1kg berdasarkan harga dia letak..hehehehe pandai2 je ek.


Persoalannya di sini...sejauh mana keberkesanan kolagen ni? Secara jujur, walaupun saya tolong jual, saya tak rasa wujud kolagen dalam rumpai laut ni. Kolagen biasanya diperoleh dari sumber vitamin C, macam buah oren..itu pun dalam kuantiti sedikit.

TAPI, kawan2ku...macam biasa, saya buat survey..kawan-kawan yang dah guna. Bila tanya dengan deorang, jawapan positif. Kulit jadi lembut dan tak berjerawat. Mencerahkan? So far tak dengar lagi jawapan tu. hehehe 

Saya pun guna jugak. Yang saya dapat feedback, kulit makin cantik dan berseri sedikit. Itu pun, banyak ngelat..selalu skipped makan. hahahha

Kesimpulannya, rumpai laut ni bukan sumber kolagen tetapi tetap ada khasiatnya. Untuk pengetahuan bersama, masa saya belajar dulu, memang ada facts yang mentioned produk laut jauh lagi berkualiti dari yang darat..dan banyak belum di xplore...

so, balik kepada motif utama menulis. saya menjual, bukan menipu. benda yang harus saya kongsi, saya dah buat pun.

500g = RM25 include postage
1kg = RM30 include postage


siapa berminat...tinggal email..

No comments:

Post a Comment